دفکتو

شعبه دفکتو

دفکتو در تلاش‌ برای تبدیل شدن به یک برند جهانی:

دفاکتو با نزدیک به 500 فروشگاه و فروشگاه آنلاین در 100 کشور، زندگی میلیون‌ها مشتری را در سراسر جهان تغییر داده. این شرکت نوآوری و تجدید را به عنوان فرهنگ شرکتی خود پذیرفته است. در این راستا، برندهای DeFacto BABY، DeFacto KIDS، DeFacto FIT، DeFacto COOOL، DeFacto LIFE، DeFacto MODEST، DeFacto PLUS، DeFacto STUDIO، DeFacto LIFE خود را برای نیازهای مصرف کنندگان در تمام سنین به مشتریان خود لحاظ کرده.

این شرکت به‌ عنوان پیشگام مفهوم «مد در دسترس همه»، محصولات باکیفیت خود را با قیمت‌های قابل دسترس برای مصرف‌کنندگان از همه بخش‌ها ارائه می کند. این شرکت با فروش محصولات متنوع از جمله تیشرت مردانه , تیشرت زنانه و… جز معروفترین برندهای مد و پوشاک می باشد.

تاریخچه دفکتو:

defacto یک شرکت پوشاک در ترکیه است که در خرده فروشی پوشاک فعالیت می کند، در سال 2003 توسط زکی جمال اوزن تاسیس شد. defacto که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در بخش خود در پوشاک آماده و مد شناخته می شود، دارای دسته بندی محصولاتی مانند زنان، مردان، کودکان و نوزادان است.با هدف تولید محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، دفاکتو به عنوان یکی از 3 شرکت برتر در بخش خود در ترکیه شناخته می شود.

این شرکت با چشم انداز تبدیل شدن به یک برند جهانی، اولین فروشگاه خود را در خارج از کشور در سال 2012 در قزاقستان افتتاح کرد. دفاکتو که پس از آن در کشورهای مختلف به فعالیت خود ادامه داد، در کشورهایی مانند صربستان، گرجستان، روسیه، الجزایر، بوسنی هرزگوین، قرقیزستان، آذربایجان، اردن، لبنان، فلسطین، پاکستان، مولداوی، مالزی، عمان و اوکراین فروشگاه دارد.

شعبه دفکتو در ایران:

defacto در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما برخی فروشگاه های آنلاین پوشاک مانند فروشگاه اینترنتی ویاپورت محصولات اورجینال دفکتو را در ایران عرضه می کنند.

برند جهانی مد دفاکتو با مدل جدید فرانچایز رشد قابل توجهی را در بازار اروپا برنامه ریزی می کند:

این شرکت که در ترکیه مستقر است، اعلام کرده که قصد دارد به گسترش شبکه فروشگاه های خود در 13 کشور ادامه دهد و رشد سرمایه گذاری خود را در این فرآیند بیشتر افزایش دهد. دفاکتو با برداشتن گام‌های استراتژیک در راستای اهداف جهانی‌سازی و چشم‌انداز «مد در دسترس»، قصد دارد به مشتریان خود  محصولاتی با قیمت‌های رقابتی ارائه دهد و به سرعت در حال گسترش باشد و مأموریت خود را تا سال 2027 در 180 کشور جهان آغاز کند.

به عنوان بخشی از مدل کسب و کار فرانچایز که نسل جدیدی از بیزینس است ، دفاکتو قصد دارد تا انتقال تجربه خرده فروشی خود به گیرندگان را با عنوان (کار به عنوان یک شریک رویایی از نظر پیشینه مالی و تجاری) فراهم کند. در اجرای یک فرآیند فرانچایز که از فرآیند پروژه تا فروش به صورت سرتاسر مدیریت می‌شود، defacto قصد دارد کانال فرانچایز خود را تا 300 درصد در 3 سال رشد دهد.

خرید آنلاین از سایت دفاکتو ترکیه:

خرید آنلاین از سایت دفکتو ترکیه در ایران مهیا نمی باشد اما خریداران با ارسال لینک محصول مورد نظر در فروشگاه ویاپورت می توانند تیشرت اورجینال دفاکتو را در درب منزل دریافت کنند.

دفاکتو: ساخت یک شرکت فناوری و برند مد

در کنار خدمات مشتریان، این شرکت  همچنین به تقویت زیرساخت خود و توسعه نرم‌افزاری که با فناوری defacto و تیم توسعه‌دهنده آن متشکل از بیش از 300 نفر، تحول صنعت خرده‌فروشی را رهبری می‌کند، ادامه می‌دهد. یکی از هیجان‌انگیزترین نوآوری‌های اخیر این شرکت، پروژه DFPOS (نقطه فروش دفاکتو) است که یکی از اولین‌هایی است که در نوع خود در بخش خرده‌فروشی پیاده‌سازی می‌شود و تجربه خرید یکپارچه را برای مشتری تسهیل می‌کند.

ارسوی در کنفرانس MAPIC 2022، در کنار رهبران بخش املاک و خرده فروشی اروپا و جهانی شرکت کرده و در مورد آینده هیجان انگیز شرکت و نوآوری های مداوم آن در تجربه مشتری در یک پانل تخصصی فن آوری با عنوان “استفاده از تجربه مشتری برای تصمیمات آینده” توضیح داده.